Dedicatòria i Agraïments

Dedicatòria

Amb tot l’amor del meu cor per la Núria. Qui sinó? El meu àngel, la meva vampira, la meva companya de jocs. No hi ha plaer més gran que passar la vida abraçat a tu.

Agraïments

Primer de tot, a tu, que et disposes a llegir el meu relat. Gràcies, de tot cor. Espero que gaudeixis en llegir-la tant com jo ho vaig fer en escriure-la.
A la Mariona Isern i la Núria Floit per cedir-me part del seu temps i del seu talent, llegint i criticant aquest treball. Elles són responsables que aquesta novel·la sigui millor del que hauria estat sense elles. Gràcies.
A la Neus (la Tieta Garrotxina) que ha demostrat tenir més fe en aquest llibre que el mateix autor. Gràcies i ens veiem aviat.
A la Sílvia Catalán que va tenir unes paraules tan maques en acabar de llegir el llibre que encara no me les puc creure. Agrair-li també la repassada que li ha donat al text, li'n feia falta.
A la Nuria Sánchez tinc tantes coses per agrair-li que al final necessitaria un llibre per ella sola. Ha estat la primera a criticar el llibre i ajudar-me a redreçar parts que trontollaven. Però sobretot agrair-li també les empentes per continuar quan la muntanya em semblava massa alta i les abraçades quan realment ho eren de massa altes.
Un agraïment especial per un dels meus amics més estimats, el gran Sergi Hidalgo, Pallasso, Cabaretero, Expert en còmics, sexe i cinema. La primera persona que va tenir en les seves mans l’esborrany d’aquest despropòsit i que és una font d’inspiració i alegria per tots els qui el coneixem.

I la tercera Núria d’aquests agraïments és una de molt especial; la meva dona. No només ha llegit i ajudat a corregir sinó que ha fet possible que això esdevingués un llibre. T'estimo.